بیخیال دنیا دو روز

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۶ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    عاولیه
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۸ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۲ - چشم به راهم ...
    :(

بهمنیا

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ


February (2)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
yeganeh ***

نظرات  (۶)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۹ پرنا جعفر پور
یه ذره بیشتر قربون خودتون برید جون من 
پاسخ:

ابانیا خوبن ولی به ما بهمنیا نمیرسن

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
رفیق منم بهمنیه
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۴ پرنا جعفر پور
یعنی خوشم می یاد می دونی من الان اگه حرفی بزنم همتون میریزید سرم ولی بازم می گم برا خودتون ایستک بیشتر باز کنید راحت باشید ههه
پاسخ:

خیلی بالا گرفتی خودت و

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰ پرنا جعفر پور
نیستم ؟؟؟؟؟ عزیزم من اگه بالا نبودم تو که رفیقم نبودی 
پاسخ:

من مگه می گم  بدی تو خیلی ام خوبی عزیز دل من

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۷ پرنا جعفر پور
ممنون یگانه 
خوبه خودتونم میدونین..
جای شکرش باقیه..

پاسخ:

نه عزیز پرنا خاص وگرنه ما ها که .... به گردمون هم نمی رسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی