بیخیال دنیا دو روز

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۶ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    عاولیه
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۸ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۲ - چشم به راهم ...
    :(

کاش می شد

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
yeganeh ***

نظرات  (۸)

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری

تیم اندروید آماده تبادل لینک با هر سایتی و یا وبلاگی هست

تیم اندروید با رتبه بالایی که دارد ( 34000 ایران و 3 میلیون جهان )میتواند با تبادل لینک با وبلاگ شما رتبه شما را نیز بالا ببرد و در نتیجه وبلاگ شمارا در سطر نتایج جستجوی گوگل و یا بینگ قرار دهد و سر انجام آمار بازدید کننده های شما به طور قابل توجه بالا میرود و میتواند شمارا به خواسته ای خودتان برساند.

برای تبادل لینک با ما لطفا به آدرس زیر بروید.

http://goo.gl/QItJEm

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
واییی دقیقا....
کاش میییشد
پاسخ:
اره کاش می شد
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ پرنا جعفرپور
دوس نداشتم
پاسخ:

چه عجب یادی از ما کردی بی معرفت

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۷ پرنا جعفرپور
بی معرفت تویی بزار نتم وصل شه حالت رو جا می یارم بعدشم من من مث شما نیستم مدرسه دارم درس دارم :)
پاسخ:
نمی خوام حالم وجا بیاری بکو مدرسه شروع شد دوست های جدید بیدا کردم  بیخیال ما 
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
 واو وب باحالی داری...
از قسمت ارتباط پنل...
وبهایی ک دنبال میکنی...
وب من رو دنبال کن...
داری دنبال میشی...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۲ پرنا جعفر پور
اخه جیگر من من الان لب تابم دستم نیست شمارتون رو ندارم که بهت بزنگم شماره جدید بیوفته وگرنه من با هلیا له صورت وایبر چتیدم شمارش رو گرفتم حرفیدیم تو هم یه بار دیگه یا شماره بده یا تا 1 صبر کن جوجه کوچولویه من
پاسخ:
من جیگر و چوجه تو نیستم
۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۵ پرنا جعفر پور
ببخشید یادم رفته بود یگیگ
پاسخ:

پرنا امروز تولد منا

۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۰ پرنا جعفر پور
از طرف من بهش تبریک بگو لطفا ممنون می شم
پاسخ:

باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی