بیخیال دنیا دو روز

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۶ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    عاولیه
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۸ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره
  • ۱۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۲ - چشم به راهم ...
    :(

همینم که هستم خاصی بخواه خاصی نخواه

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ


عکس و تصویر من همینم که هستم...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
yeganeh ***

نظرات  (۶)

همین خودش خیلیه خیییلی...
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ پرنا جعفر پور
من عاشق همینت بودم و هستم عزیزم 






چه قدر بده این شکلی حرفیدن اووووووووق 
پاسخ:

بایدم عاشق ام باشی عشق من

راست مگی خیلی مزخرف

 

کاش همه همونجوری که هستن  ببینیمشون
پاسخ:

اره واقعا

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۰ پرنا جعفر پور
ههه ببین هفته دیگه چهارشنبه برنامه بزاری کشتمت ببین می تونی هماهنگ کنی بیاین خونه ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ:
هه فک نکنم باید برم دکتر
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۴ پرنا جعفر پور
ببین برو دکتر چون کنسل شد راستی رفتی دکتر بهش بگو مشکلاتت رو تعارف نکن خو ؟! ههع
پاسخ:

 رفتم  قلب بود نمی تونستم تعارف کنم پروووووو

لایک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی